Wie schrijft, die blijft

Schrijven kan iedereen. Maar toegankelijke en begrijpelijke teksten schrijven voor een specifiek medium: dat is een vak. Het vak van 10media!

Teksten van 10media lopen als een trein. Ze spatten van papier, of van het scherm. Inmiddels heeft 10media veel ervaring in het schrijven van begrijpelijke teksten, dankzij jarenlange ervaring in de journalistiek en in commerciƫle copywriting. Lees hier meer over de achtergrond van 10media.

Verschillende typen media vragen om verschillende soorten teksten. Zo is het handig als een tekst voor een website of digitale nieuwsbrief snel te scannen is door de doelgroep. De lengte, de toon en het woordgebruik van de tekst zijn direct afhankelijk van het doel en de doelgroep. Om de letteren te laten knetteren, hanteert 10media daarom een drie-stappen-plan.

Stap 1

Geef me een briefing op papier, of vertel me wat het doel, de doelgroep, het medium en de tone of voice van de tekst moet zijn.

Stap 2

10media schrijft jouw tekst, legt deze ter beoordeling aan je voor en zet vervolgens de laatste punten op de i.

Stap 3

Je hebt een definitieve tekst, klaar voor publicatie. En je zult zien: je doelgroep weet je nu te vinden.

Tekstsoorten

Deze soorten tekst schrijft 10media regelmatig voor verschillende klanten.

  • verkoopbrieven
  • persberichten
  • nieuwsberichten voor tijdschriften en websites
  • digitale nieuwsbrieven
  • achtergrondverhalen (verschillende genres)
  • (product)teksten voor webshops (SEO) en websites
  • teksten voor folders, flyers en posters

Tarieven

Het uurtarief van 10media is voor copywriting 72,50 euro.

Ter indicatie: via het drie-stappen-plan is de gemiddelde verkoopbrief binnen 2 uur gerealiseerd.

Iets voor jou?

Iets voor jou? Of wil je eerst meer zien uit het portfolio van 10media? Neem dan direct contact op.